4.9.2013 8.58, Rubrika: Vodovody a kanalizace
1.SčV bude zjišťovat spokojenost zákazníků
Telefonický průzkum spokojenosti zákazníků vodárenské společnosti 1. SčV, a. s. se chystá během září a první poloviny října mezi obyvateli obcí a měst na Příbramsku, Praze-Západ a Praze-Východ. Uvedla to mluvčí společnost Kristina Blaszczyková.
Průzkum se týká plynulosti dodávek vody, kvality pitné vody či například informovanosti domácností a firem o plánovaných výlukách a nových službách.
„Průzkum spokojenosti zákazníků zadává naše společnost již devátým rokem. Jeho cílem je získání informací o kvalitě poskytovaných služeb a zajištění podnětů pro případné zlepšení,“ sdělala důvody průzkumu Kristina Blazsczyková.
Samotný průzkum veřejnosti, který se uskuteční v rámci celé skupiny Veolia Voda, má na starosti agentura IBSR – International Business and Research Services, s. r. o. V regionu, kde vodohospodářský majetek provozuje společnost 1. SčV, a. s., osloví agentura na čtyři sta respondentů, z toho tři sta individuálních zákazníků, padesát bytových družstev a padesát firem. Výsledky průzkumu plánuje společnost zveřejnit během listopadu.
Naše voda
4.9.2013 8.58, Rubrika: Vodovody a kanalizace