15.9.2014 14.51, Rubrika: Co bychom měli vědět o vodě, Voda a naše peněženka, Vodovody a kanalizace
1.SčV zjišťuje spokojenost zákazníků
Telefonický průzkum spokojenosti zákazníků zahájili vodohospodáři 1. SčV, a. s. 4. září. Průzkum potrvá do 6. října 2014 a je veden v rámci celé skupiny Veolia. Uvedla to Kristina Blaszczyková, mluvčí 1. SčV.
mluvčí Dotazy jsou zaměřené především na problematiku dodávek vody, odvádění a čištění odpadních vod.
„Průzkum spokojenosti zákazníků zadává naše společnost již desátým rokem. Jeho cílem je získání informací o kvalitě poskytovaných služeb a zajištění podnětů pro případné zlepšení. Výsledky bychom měli znát na konci října,“ sdělia mluvčí společnosti.
Samotný průzkum veřejnosti má na starosti nezávislá agentura IBSR – International Business and Research Services, s. r. o. V regionu, kde vodohospodářský majetek provozuje společnost 1. SčV, a. s., osloví agentura na čtyři sta respondentů, z toho tři sta individuálních zákazníků, padesát bytových družstev a padesát firem.
1. SčV, a.s. je provozovatelem vodovodů a kanalizací v majetku obcí a měst na Příbramsku, Praze-západ a Praze-východ. Společnost zásobuje pitnou vodou 110 tisíc obyvatel a spravuje 777 kilometrů vodovodní sítě a 534 kilometrů kanalizačních stok. K lepší a dostupnější informovanosti zákazníků slouží zákaznické centrum v Příbrami a kontaktní místa v Sedlčanech, Mníšku pod Brdy, Říčanech, Českém Brodě a Jesenici a zákaznická linka 840 111 322.
1. SčV, a.s. je členem skupiny Veolia, která je největší světovou společností v oblasti vodohospodářství.
Naše voda
15.9.2014 14.51, Rubrika: Co bychom měli vědět o vodě, Voda a naše peněženka, Vodovody a kanalizace