21.5.2021 9.46, Rubrika: Vodovody a kanalizace
OVAK obnovuje úřední hodiny pro zákazníky od 31. 5
S účinností od 31. května 2021 společnost Ostravské vodárny a kanalizace a.s. obnovuje v plném rozsahu úřední hodiny Zákaznického centra pro veřejnost za dodržování přísných hygienických a epidemiologických pravidel. oznámila to mluvčí OVAK Radka Vanková.
Je vyžadováno zakrytí dýchacích cest respirátory, respektování 2metrových rozestupů a zákaz kumulace více osob v Zákaznickém centru.
Úřední hodiny zákaznického centra od 31. 5. 2021:
Pondělí 8 – 17 hod.
Úterý 8 – 15 hod.
Středa 8 – 17 hod.
Čtvrtek 8 – 15 hod.
Pátek 8 – 14 hod.
Společnost OVAK nadále žádá zákazníky, aby navštěvovali Zákaznické centrum jen v nejnutnějších a nezbytných případech. OVAK preferuje i nadále v zájmu ochrany zákazníků a zaměstnanců bezkontaktní vyřizování požadavků prostřednictvím e-mailové komunikace info@ovak.cz nebo telefonicky na Zákaznické lince 848 100 700.
Služby OVAK lze objednávat také elektronicky na www.ovak.cz/Služby/ Poptávka služeb.
Zdroj: OVAK, foto: OVAK
21.5.2021 9.46, Rubrika: Vodovody a kanalizaceAktuality
Obyvatelé části Plzně mají mít letos kanalizaci a vodovod za 120 mil.
Akt. 15.1.2025 15.16Rubrika: Vodovody a kanalizace
ČZU zakládá centrum pro výzkum biologických invazí v lesích
Akt. 15.1.2025 11.42Rubrika: Co bychom měli vědět o vodě