22.5.2024 10.37, Rubrika: Vodovody a kanalizace
PVK: Zákaznický portál bude přístupný jen přes webovou aplikaci
Podpora mobilní aplikace Moje Voda bude ukončena k 31. květnu letošního roku. Z podrobné analýzy dat totiž vyplynulo, že mobilní aplikace Moje Voda se již téměř nevyužívá.
„Pražské vodovody a kanalizace (PVK) proto ušetřené prostředky za provoz mobilních aplikací použijí pro vývoj dalších funkcí webové aplikace,“ informoval tiskový mluvčí společnosti Tomáš Mrázek. Od 1. června 2024 je nutné veškeré požadavky řešit prostřednictvím webové aplikace, která už dnes poskytuje mnohem více možností, než ta mobilní (větší možnost využití zákaznických požadavků, např. změna výše zálohy, nastavení úhrad faktur a záloh, technický výpočet, změna osobních a kontaktních údajů atd.).
O pohodlný přístup k datům z mobilního zařízení zákazníci samozřejmě nepřijdou. Ikonu stávající aplikace mohou už nyní nahradit ikonou webové aplikace pro rychlé spuštění. Postup instalace najdou zákazníci v sekci „Časté dotazy“ na zákaznickém portálu https://portal.pvk.cz/
PVK, ilustrační foto pixabay
22.5.2024 10.37, Rubrika: Co bychom měli vědět o vodě, Voda a naše peněženka, Vodovody a kanalizaceAktuality
Jihlava bude mít za rok nový vodojem, zlepší zásobování vodou
Akt. 22.11.2024 15.22Rubrika: Nápoje a voda v potravinách
Do vodohospodářské infrastruktury Ostrava investovala přes 800 mil.
Akt. 22.11.2024 15.20Rubrika: Co bychom měli vědět o vodě