21.12.2012 11.49, Rubrika: Nápoje a voda v potravinách, Podnikání s vodou a zákony
Karlovarské minerální vody získaly prestižní ocenění
Zejména za inovace na trhu nealkoholických nápojů a investice do rekonstrukce chátrajících lázní Kyselka byla oceněna společnost Karlovarské minerální vody (KMV). Píše o tom server kafe.cz.
Ocenění podle serveru převzal z rukou ministra zemědělství Petra Bendla ve Španělském sále Pražského hradu generální ředitel firmy Alessandro Pasquale. Vítěze v této oborové kategorii vybrala odborná porota na základě nominací Agrární komory ČR, Potravinářské komory ČR a předních odborníků v oboru. Spolu s KMV byly ve stejné kategorii oceněny mezi jinými také společnosti MADETA, OLMA nebo ZEELANDIA.
“Cílem každoroční prestižní ankety Českých 100 Nejlepších, pořádané sdružením Comenius, je ocenění podniků a jednotlivců za mimořádné výsledky podnikatelských aktivit v České republice i v zahraničí,“uvedl Karel Muzikář, prezident společnosti Comenius a předseda hodnotitelské poroty.
Podle něj patří KMV k nejvýznamnějším inovátorům na trhu nealkoholických nápojů. Na celosvětovou ekonomickou krizi zareagovala firma investicemi do nových technologií a produktů. Další z oblastí, které společnost KMV věnuje zvýšenou pozornost, je ekologie. Hnacím motorem vývoje nových nápojů je tedy maximální snaha vyhovět poptávce spotřebitelů s důrazem na zdravý životní styl a kvalitu produktů v souladu s nejnovějšími poznatky na ochranu životního prostředí. Společnost KMV nyní disponuje na českém i slovenském trhu nejucelenější nabídkou prémiových nealkoholických nápojů: od přírodních i ochucených vod (Mattoni, Aquila, Magnesia), přes sirupy a ovocné nápoje (Yo, bimboo), džusy (granini) a ledové čaje.
KMV patří také k nejvýznamnějším zaměstnavatelům v karlovarském regionu. Významně se podílí na podpoře široké škály kulturních a sportovních akcí. Společnost patří k zakladatelům obecně prospěšné společnosti Lázně Kyselka, jejímž základním cílem je obnova komplexu budov v bývalých lázních.
KMV se mimo jiné podařilo získat licence na Schweps a Dr. Pepper. Již od Nového roku nabídne Mattoni všem svým zákazníkům kromě tradičních prestižních minerálek a přírodních pramenitých a kojeneckých vod i dvě světoznámé značky, které bude sama také vyrábět. Také v obnově areálu Lázní Kyselka KMV pokročily. Společnost zatím do obnovy investovala desítky milionů korun a další jsou připraveny pomoci odkazu Heinricha Mattoniho.
Zdroj: www.kafe.cz
21.12.2012 11.49, Rubrika: Nápoje a voda v potravinách, Podnikání s vodou a zákony