27.2.2014 17.28, Rubrika: Voda a naše peněženka, Vodovody a kanalizace
O odstávce vody u 1. SčV se můžete dozvědět včas prostřednictvím SMS
V rámci zkvalitňování služeb využívají vodohospodářské společnosti stále častěji k informování odběratelů mobilní technologie. Mezi nejčastěji a nejvíce využívanou patří rozesílání informací o haváriích či plánovaných odstávkách prostřednictvím SMS. Tu zavedla i před lety 1. SčV ve středních Čechách.
O tuto bezplatnou službu již projevilo zájem, v regionu provozovaném 1. SčV, a.s., na 2 600 zákazníků. „Informace zasílané do mobilních telefonů se týkají zejména přerušení dodávek vody, neplánovaných oprav vodovodních řadů a havárií. Naši zákazníci získávají informace tímto způsobem již osmým rokem,“ uvedla mluvčí vodohospodářské společnosti 1. SčV, a. s. Kristina Blaszczyková. Dosud službu využívá jedenáct procent zákazníků a za dobu provozu společnost rozeslala celkem 25 146 textových zpráv.
Společnost dále nabízí další způsob plateb faktur za vodné a stočné formou bezhotovostní platby pomocí QR kódu. Jde o speciální platební QR kód pro bankovní aplikace na chytrých telefonech, který zákazník najde na faktuře. „Zákazníci se tak vyhnou chybám, které vznikají přepisováním údajů do příkazu jejich banky“ dodala Blaszczyková. Platbu pomocí QR kódu zatím využilo 146 zákazníků.
Kromě těchto služeb se mohou zákazníci registrovat pro zasílání faktury elektronickou poštou, která je přílohou e-mailové zprávy ve formátu PDF.
V případě zájmu o veškeré služby se mohou zákazníci obracet na zákaznickou telefonní linku 840 111 322, která je v provozu nepřetržitě čtyřiadvacet hodin denně včetně víkendů. Využít mohou také registraci přímo na webových stránkách www.1scv.cz
Naše voda
27.2.2014 17.28, Rubrika: Voda a naše peněženka, Vodovody a kanalizaceAktuality
Obyvatelé části Plzně mají mít letos kanalizaci a vodovod za 120 mil.
Akt. 15.1.2025 15.16Rubrika: Vodovody a kanalizace
ČZU zakládá centrum pro výzkum biologických invazí v lesích
Akt. 15.1.2025 11.42Rubrika: Co bychom měli vědět o vodě