16.10.2014 10.43, Rubrika: Nápoje a voda v potravinách, Čistota vody a rekreace, Podnikání s vodou a zákony, Vodovody a kanalizace, Statistiky a kauzy
Moravané opět ocenili způsob poskytování vodárenských služeb MOVO
Se službami, které nabízí společnost MORAVSKÁ VODÁRENSKÁ, a.s. (MOVO) spokojeno 96 % respondentů, což je nad úrovní dlouhodobého benchmarku trhu. Informovala o tom dnes na základě výsledků průzkumu spokojenosti zákazníků MOVO mluvčí společnosti Markéta Bártová.
Takzvaný benchmark trhu neboli průměrná hodnota pro podobné segmenty trhu, dosahuje zhruba 89 %. S kvalitou dodávané pitné vody je spokojeno 94 % respondentů, což je stejný výsledek jako vloni. Trend používání vody z vodovodu na pití je nadprůměrné, celkem 91% zákazníků MOVO uvedlo, že vodu z kohoutku pije. Vysoký je především podíl individuálních zákazníků, kteří pijí vodu z kohoutku (92%). Proti loňskému roku se mírně snížil podíl zástupců bytových družstev, kteří pijí vodu z kohoutku (86%).
Vysoká je rovněž spokojenost s plynulostí dodávky vody – celých 99 %, nárůst o 1% ve srovnání s loňským rokem. Všichni, tedy 100% ze 700 dotazovaných bylo spokojeno s jednáním a vystupováním našich montérů nebo odečítačů. S celkovou profesionalitou pracovníků dodavatele pak 97 % dotázaných.
Projevila se také vysoká spokojenost s poskytováním informací – s dostatkem informací je spokojeno 85%, s jejich kvalitou 86%. Proti loňskému roku se zvýšila spokojenost především s kvalitou informací u individuálních zákazníků. Požadovaný způsob poskytování informací se liší podle segmentů. Firmy preferují internet, bytová družstva internet a zákaznickou linku, u domácností je to zákaznická linka, internet (především mladší zástupci dotazovaných), brožury a letáky (především starší občané).
Celková spokojenost s vyřízením požadavku na ZC se proti minulému roku zvýšila – nyní je spokojeno 83%. Také 37 % dotázaných zná a využívá službu SMS Info a s jejím využíváním je spokojeno 93% – nárůst spokojenosti proti loňskému roku. Službu zasílání faktur e-mailem zná celkem 37% zákazníků MOVO.
Uvedený průzkum se uskutečnil v době od 1.9. do 6.10. 2014 prostřednictvím agentury IBRS – International Business and Research Services s.r.o., formou telefonického dotazování na vzorku 700 respondentů z řad majitelů rodinných domů, správců bytových domů či bytových družstev, průmyslových zákazníků a firem.
Naše voda, ilustrační foto Naše voda – Nina Havlová
16.10.2014 10.43, Rubrika: Nápoje a voda v potravinách, Čistota vody a rekreace, Podnikání s vodou a zákony, Vodovody a kanalizace, Statistiky a kauzyAktuality
Obyvatelé části Plzně mají mít letos kanalizaci a vodovod za 120 mil.
Akt. 15.1.2025 15.16Rubrika: Vodovody a kanalizace
ČZU zakládá centrum pro výzkum biologických invazí v lesích
Akt. 15.1.2025 11.42Rubrika: Co bychom měli vědět o vodě