30.10.2014 11.44, Rubrika: Vodovody a kanalizace
Se službami 1. SčV, a.s. jsou zákazníci spokojeni
Na čtyři stovky respondentů oslovila společnost 1.SčV, a. s. během září a začátkem října v rámci průzkumu spokojenosti zákazníků. Ten se týkal úrovně služeb, poskytovaných informací nebo kvality dodávané vody. Obyvatelé měst a obcí na Příbramsku, Praze-Západ a Praze-Východ prokázali vysokou spokojenost se službami i s kvalitou vody.
„Průzkum spokojenosti jsme zadávali již desátým rokem. Jeho cílem bylo zjištění informací týkajících se spokojenosti zákazníků s úrovní našich služeb, s kvalitou dodávané vody a mírou jejího užívání, s poskytovanými informacemi nebo přístupem zaměstnanců. Získané informace využijeme jako podněty pro případné zlepšení,“ uvedla důvody průzkumu Kristina Blaszczyková, mluvčí společnosti 1.SčV, a. s.
Cílovou skupinou byli individuální zákazníci a majitelé rodinných domků, správci bytových domů, bytová družstva a firmy. Na 96 procent dotázaných projevilo vysokou celkovou spokojenost s úrovní služeb, hodnocení je tak srovnatelné s výsledky minulého roku. S kvalitou pitné vody je spokojeno 94 procent zákazníků, tam představuje nárůst o 3 procenta. S plynulostí dodávek vody je spokojeno 98 procent. Na vysoké úrovni je podle klientů chování zaměstnanců. Oproti minulému roku společnost eviduje nárůst spokojenosti s množstvím i kvalitou poskytovaných informací. „Firmy a bytová družstva preferují jako zdroj informací především internet. U domácností pak záleží na věku a vzdělání. Internet upřednostňují mladší s vyšším vzděláním, naopak starší preferují brožury a letáky,“ doplnila Blaszczyková. Naopak společnost zaznamenala nízkou znalost názvu dodavatele vodohospodářských služeb v provozovaném regionu. „Závěry průzkumu budeme zohledňovat při dalším směřování jak zákaznické komunikace a dalším zlepšování poskytovaných služeb, tak především na rozšíření povědomí regionální značky společnosti “ shrnula Kristina Blaszczyková.
Desetiminutový dotazník se týkal také využívání vody z vodovodu k pití. Tu podle průzkumu pije 84 procent zákazníků 1.SčV.
Průzkum společnost realizuje ve spolupráci s nezávislou externí agenturou IBRS – International Business and Research Services s.r.o..Samotný průzkum se uskutečnil v rámci celé skupiny Veolia Voda. V regionu, kde vodohospodářský majetek provozuje 1.SčV, a. s., oslovila agentura čtyři sta respondentů.
Naše voda
30.10.2014 11.44, Rubrika: Vodovody a kanalizace
Aktuality
Obyvatelé části Plzně mají mít letos kanalizaci a vodovod za 120 mil.
Akt. 15.1.2025 15.16Rubrika: Vodovody a kanalizace
ČZU zakládá centrum pro výzkum biologických invazí v lesích
Akt. 15.1.2025 11.42Rubrika: Co bychom měli vědět o vodě