2.9.2015 14.18, Rubrika: Vodovody a kanalizace
PVK zjistí, jak jsou jejich ZÁKAZNÍci spokojeni
Pražské vodovody a kanalizace, a.s., (PVK), budou zjišťovat, jak jsou zákazníci spokojeni s jejich službami, a kde naopak vidí nedostatky. Oznámil to mluvčí PVK Tomáš Mrázek.
Od 1. září do 6. října 2015 mohou náhodně vybraní lidé počítat s telefonickými dotazy týkajícími se problematiky dodávek vody a odvádění a čištění odpadních vod. Osloveni budou individuální zákazníci, bytová družstva, správcovské společnosti a firmy, celkem v Praze 700 respondentů. Průzkum se uskuteční ve všech regionech, kde skupina Veolia provozuje vodovody a kanalizace. Celkem bude osloveno 3 700 respondentů.
Vyhodnocení průzkumu bude k dispozici po 19. říjnu 2015. „Výsledky průzkumu využije naše společnost k dalšímu zlepšování služeb pro Pražany,“ řekl Tomáš Mrázek, tiskový mluvčí PVK. Telefonický průzkum spokojenosti pro PVK provádí nezávislá agentura IBRS – International Business and Research Services s.r.o.
Naše voda
2.9.2015 14.18, Rubrika: Vodovody a kanalizaceAktuality
Bagry začaly odstraňovat bahno z rekreačního rybníku Rosnička u Svitav
Akt. 16.1.2025 8.46Rubrika: Rybářství a rybníkářství, Prevence povodní, voda v krajině
Vláda schválila vyhlášení chráněné krajinné oblasti Soutok
Akt. 16.1.2025 8.27Rubrika: Prevence povodní, voda v krajině