27.5.2020 18.16, Rubrika: Co bychom měli vědět o vodě
Středočeské vodárny rozšíří úřední hodin zákaznických center
Krizový štáb Středočeských vodáren (SVAS) rozhodl s platností od 1. 6. 2020 o dalším postupném uvolňování opatření, přijatých v souvislosti s koronavirovou krizí. Informovala o tom mluvčí SVAS Lenka Kozlová.
Počínaje uvedeným datem tak bude možné po předchozí objednávce navštívit v úřední dny zákaznická centra (ZC) Středočeských vodáren a.s. v Kladně a Mělníku. Pro každého objednaného zákazníka bude vytvořen dostatečný časový prostor, čímž bude kapacita center omezena. Podmínkou uskutečnění návštěvy je proto předchozí rezervace na stránkách svas.cz (proklik na https://portal.svas.cz/ ), případně telefonicky na čísle 840 121 121, 602 128 127. Důvodem návštěvy ZC by měly být pouze neodkladné případy (například uzavření smlouvy na dodávku pitné vody a odvádění odpadních vod). Běžné záležitosti, jako je úprava smluvních údajů, změny výše záloh, hlášení odečtů, platby či nové přípojky budou i nadále řešeny bez osobního kontaktu. Příjem plateb za vodné a stočné nebude prozatím z hygienických důvodů obnoven.
Zákaznická centra budou od 1. 6. 2020 přístupná objednaným zákazníkům v upravených úředních hodinách:
Pondělí 8:00 – 12:00 13:00-17:00
Úterý zavřeno
Středa 8:00 – 12:00 13:00-17:00
Čtvrtek – zavřeno
Pátek 8:00 – 12:00
Pro záležitosti, nevyžadující osobní návštěvu zákaznického centra (již zmíněné úpravy záloh, hlášení odečtů, požadavky na informace o platbách a podobně) doporučujeme využít nepřetržitou zákaznickou linku, případně je možné zaslat svůj požadavek emailem na adresu info@svas.cz.
Další možností je aktivace Zákaznického účtu, který si může odběratel zřídit na webovém portále portal.svas.cz. Zabezpečený zákaznický účet umožní okamžitý přístup k informacím, jako jsou třeba informace o smlouvě a odběrateli, přehled spotřeby a její grafické znázornění, informace o provedených odečtech, přehled faktur a vyúčtování, mapa aktuálních odstávek a havárií, přehled důležitých kontaktů dodavatele vody nebo celkový přehled zadaných požadavků. Účet také nabízí možnost platby záloh a faktur on-line, možnost změny nastavení úhrady faktur a změny výše záloh, lze provést změnu adresy, je zde možné také nahlásit samoodečet, registrovat se k bezplatné službě SMS info, rezervovat si on-line schůzku na zákaznickém centru nebo využít E-podatelnu pro podání reklamací, podnětů, žádostí či dotazů.
Zákaznický účet je možné také používat v mobilní aplikaci, která je připravena volně ke stažení jak v internetovém obchodu Google play pro zařízení se systémem Android, tak v App store pro zařízení se systémem iOS.
SVAS, ilustrační foto Naše voda – Nina Havlová
27.5.2020 18.16, Rubrika: Co bychom měli vědět o vodě, Vodovody a kanalizaceAktuality
ČZU zakládá centrum pro výzkum biologických invazí v lesích
Akt. 15.1.2025 11.42Rubrika: Co bychom měli vědět o vodě
PVK zaznamenaly v loňském roce mírný nárůst havárií
Akt. 15.1.2025 10.44Rubrika: Vodovody a kanalizace