2.9.2020 8.43, Rubrika: Vodovody a kanalizace
PVK: Využívejte bezkontaktní komunikaci, do zákaznického centra vstup pouze s rouškou
V souvislosti s aktuální epidemiologickou situací v metropoli přijaly Pražské vodovody a kanalizace při komunikaci se zákazníkem nová opatření proti šíření viru COVID 19. „V této souvislosti doporučujeme, abyste v zájmu pohodlí a ochrany svého zdraví pro vyřízení běžných záležitostí či dotazů, které nevyžadují osobní jednání, preferovali bezkontaktní komunikaci a osobní návštěvu zákaznického centra omezili jen na nejnutnější případy,“ zdůraznil tiskový mluvčí společnosti Tomáš Mrázek.
Pro případ nutné návštěvy zákaznického centra prosím využívejte předchozí rezervaci termínu v našem rezervačním systému, který Vám zajistí obsloužení bez zbytečného setkání a zároveň tak budeme předcházet hromadění zákazníků v čekacích prostorách. Při osobní návštěvě zákaznického centra Vás žádáme, abyste vstupovali se zakrytými dýchacími cestami a při případném čekání dodržovali doporučený odstup 2 m od dalších zákazníků.
Bližší informace o provozu a službách Zákaznického centra naleznete na www.pvk.cz.
Naše voda, foto: PVK
2.9.2020 8.43, Rubrika: Vodovody a kanalizaceAktuality
ČZU zakládá centrum pro výzkum biologických invazí v lesích
Akt. 15.1.2025 11.42Rubrika: Co bychom měli vědět o vodě
PVK zaznamenaly v loňském roce mírný nárůst havárií
Akt. 15.1.2025 10.44Rubrika: Vodovody a kanalizace