10.9.2012 14.32, Rubrika: Čistota vody a rekreace, Vodovody a kanalizace
Moravská vodárenská zjišťuje spokojenost zákazníků se svými službami
Otázku „Jste spokojeni s dodávkami pitné vody a službami vodáren“ mohou v době od 14. září do 9. října dostat v telefonu zákazníci společnosti Moravská vodárenská (MOVO). Podle mluvčí společnosti Markéty Bártové jde o průzkum veřejného mínění klientů MOVO.
Telefonický průzkum spokojenosti zákazníků všech vodárenských společností skupiny Veolia Voda provádí nezávislá společnost IBRS– International Business and Research Services s.r.o., která je členem evropského sdružení výzkumu trhu ESOMAR. Celkem bude dotazováno 3 700 zákazníků. Průzkum se týká spokojenosti zákazníků se službami vodáren, zákaznickým centrem ale i kvalitou dodávané vody.
Na Olomoucku, Zlínsku a Prostějovsku bude osloveno asi 700 zákazníků, z toho 600 domácností, 50 firem a 50 správců bytových domů nebo zástupců bytových družstev. „Názory našich zákazníků jsou pro nás velmi důležitou zpětnou vazbou. Vítáme každou možnost dozvědět se, s čím jsou naši zákazníci spokojeni, a kde máme podle nich rezervy. Telefonický průzkum probíhá již osmým rokem a jeho výsledky budou k dispozici v listopadu,“připomíná mluvčí.
Průzkum probíhá tak, že operátorka zavolá zákazníkovi a ten, pokud má o rozhovor zájem, odpovídá asi 10 minut na její otázky. Ty se týkají samozřejmě pitné vody a zvyků zákazníka: například zda je spokojen s kvalitou dodávané vody nebo se způsobem plateb za vodu. Padnou také otázky: zda zákazník ví, kdo je jeho provozovatelem v regionu, nebo zda je spokojen se službami vodáren, či s množstvím a dostupností informací o vodě. Děkujeme všem zákazníkům, kteří se zúčastní telefonického průzkumu, jejich cenné odpovědi nám mohou přispět k dalšímu zkvalitnění našich služeb.
Společnost Moravská vodárenská, a.s. (MOVO) – člen skupiny Veolia Voda, působí na Olomoucku, Prostějovsku a Zlínsku, kde zásobuje celkem 400 000 obyvatel. MOVO má 478 zaměstnanců a provozuje celkem 31 úpraven vody, 158 vodojemů a 25 čistíren odpadních vod a zajišťuje servis pro 2 093 km vodovodních a 1 198 km odpadních sítí. Pro kontakt se zákazníky slouží 6 zákaznických center v Olomouci, Prostějově, Zlíně, Uničově, Valašských Kloboukách a Konici. Čtyřiadvacet hodin mohou zákazníci využívat zákaznické linky 840 668 668. Webové stránky společnosti MOVO: www.smv.cz, e-mail: smv@smv.cza pro zákaznické záležitosti zc@smv.cz.
Naše voda
10.9.2012 14.32, Rubrika: Čistota vody a rekreace, Vodovody a kanalizace
Aktuality
Obyvatelé části Plzně mají mít letos kanalizaci a vodovod za 120 mil.
Akt. 15.1.2025 15.16Rubrika: Vodovody a kanalizace
ČZU zakládá centrum pro výzkum biologických invazí v lesích
Akt. 15.1.2025 11.42Rubrika: Co bychom měli vědět o vodě