13.3.2013 10.38, Rubrika: Nápoje a voda v potravinách
Božkov Tuzemský a Božkov Vodka jsou nyní k mání v jednorázovém balení
Stock Plzeň připravil pro dvě své klíčové značky zcela nový formát praktického jednorázového balení, které umožní zákazníkům mít své oblíbené pití vždy při sobě. Informoval o tom dnes mediální zástupce Stocku Jiří Janoušek.
Značky Božkov Tuzemský a Božkov Vodka budou podle jeho údajů od nynějška k dostání také jako samostatně zabalené panáky s objemem 0,04 litru. Jednorázové balení navíc znemožňuje již jednou otevřený produkt po konzumaci naplnit jinou tekutinou. „Trend dnešní doby velí mít oblíbené značky vždy při ruce pro okamžité použití. U elektroniky je to takřka samozřejmostí. Podobnému směřování se ale nevyhýbá ani segment potravinářského zboží a lihovin,“ uvedl generální ředitel Stocku Plzeň Petr Pavlík.
Nový formát jednorázového balení o objemu 0,04 litru podle něho přináší praktické řešení pro všechny, kteří si chtějí své oblíbené drinky vychutnat například na výletě,na chatě nebo při cestě na dovolenou. „Pokud například dostanete na výletě chuť na grog, stačí si jednoduše koupit čaj a grog si připravíte sami díky panáku Božkova Tuzemského, který nesete v kapse,“ popisuje jednu z variant Petr Pavlík.
Jednorázové balení je ale navíc příspěvkem pro zvýšení bezpečnosti trhu. Při otevření se znehodnotí a již nikdy jej nelze znovu naplnit jiným produktem. Spotřebitelé tak mají jistotu, že drží v ruce originální pití z Božkova. Podle Pavlíka totiž post prohibiční průzkumy prokázaly, že spotřebitelé jsou nyní obezřetnější v konzumaci samotných i míchaných lihovin a projevili zájem právě o bezpečná balení a bezpečné servírování.
Naše voda
13.3.2013 10.38, Rubrika: Nápoje a voda v potravinách