27.1.2015 10.09, Rubrika: Co bychom měli vědět o vodě, Nápoje a voda v potravinách, Voda a naše peněženka, Vodovody a kanalizace, Statistiky a kauzy
Klienti SčVK dávají stále více přednost elektronické komunikaci
Elektronickou komunikaci upřednostňuje čím dál více zákazníků společnosti Severočeské vodovody a kanalizace, a.s. (SčVK). Připomíná to mluvčí společnosti Iveta Kardianová.
„Zájem o tento způsob komunikace se potvrzuje i nárůstem zřizovaných zákaznických účtů prostřednictvím webových stránek SčVK. K 31. 12. 2014 si zákaznický účet zřídilo 24600 zákazníků společnosti,“ uvedla mluvčí.
Oproti roku 2009, kdy spravovalo svoje data prostřednictvím webových stránek společnosti celkem 780 zákazníků SčVK, byl do roku 2014 zaznamenán nárůst o 23820 odběratelů této služby. K největšímu nárůstu došlo v období mezi lety 2011 a 2012, kdy se počet registrací více jak zdvojnásobil.
Vývoj počtu zákazníků SčVK se zákaznickými účty
2014 | 24600 |
2013 | 18158 |
2012 | 11175 |
2011 | 5396 |
2010 | 1746 |
2009 | 780 |
Naše voda, ilustrační foto archiv Naše voda
27.1.2015 10.09, Rubrika: Co bychom měli vědět o vodě, Nápoje a voda v potravinách, Voda a naše peněženka, Vodovody a kanalizace, Statistiky a kauzyAktuality
Vláda schválila vyhlášení chráněné krajinné oblasti Soutok
Akt. 16.1.2025 8.27Rubrika: Prevence povodní, voda v krajině
Obyvatelé části Plzně mají mít letos kanalizaci a vodovod za 120 mil.
Akt. 15.1.2025 15.16Rubrika: Vodovody a kanalizace