21.8.2018 7.33, Rubrika: Nápoje a voda v potravinách
MZe vypisuje tendr na PR kampaně Ryba na talíř
Ministerstvo zemědělství (MZe), respektive Zařízení služeb MZe, vypsalo veřejné výběrové řízení na zajištění PR části komunikační kampaně Ryba na talíř. Připomíná to portál mediaguru.cz.
Zakázka v předpokládané hodnotě 5,7 milionů korun je rozdělena na tři části: (1) grafické a kreativní zajištění kampaně, (2) realizace fotografií a videí a (3) tvorba webových stránek a e-learningové webové aplikace. Vyplývá to z informací uvedených ve Věstníku veřejných zakázek. Cílem kampaně Ryba na talíř je podpora spotřeby sladkovodních ryb na českém trhu. Je zaměřena především na prezentaci rybí kuchyně a výživových kvalit rybího masa. Zahájena byla v dubnu 2016 Týdnem s kaprem, od té doby objíždí s mobilním stánkem farmářské trhy, regionální slavnosti a jednotlivé akce projektu Poznej svého farmáře. Součástí jsou také soutěže, workshopy pro děti a další akce.
Mediaguru.cz., ilustrační foto (grilovaný pstruh) Naše voda – Nina Havlová
21.8.2018 7.33, Rubrika: Co bychom měli vědět o vodě, Nápoje a voda v potravinách, Rybářství a rybníkářství, Podnikání s vodou a zákony