21. 12. 2024

Na Moravě jsou zákazníci se službami vodáren spokojeni

Se službami, které nabízí společnost MORAVSKÁ VODÁRENSKÁ, a.s. (MOVO),  je spokojeno téměř 94 procent respondentů. Vyplynulo to z telefonického průzkumu agentury IBRS, o jehož výsledcích informovala mluvčí MOVO Markéta Bártová.

Průzkum, jehož prostřednictvím zjišťuje MOVO spokojenost svých smluvních zákazníků už osm let, proběhl v průběhu letošního září a října. Průzkum realizuje MOVO ve spolupráci s nezávislou externí agenturou IBRS – International Business and Research Services s.r.o. formou telefonického dotazování na vzorku 700 respondentů z řad majitelů rodinných domů, správců bytových domů či bytových družstev, průmyslových zákazníků a firem.

Spokojenost 94 procent respondentů je nad úrovní dlouhodobého benchmarku trhu. Tzv. benchmark trhu neboli průměrná hodnota pro podobné segmenty trhu, dosahuje zhruba 88 procent, říká Miloš Rybáček, jednatel společnosti IBRS. „Nejvyšší vliv na celkovou spokojenost má parametr kvality vody a spokojenost s plynulostí dodávky vody. U obou parametrů je spokojenost vysoká napříč všemi segmenty“, dodává Miloš Rybáček.

S kvalitou dodávané pitné vody je spokojeno 94 procent respondentů, což je stejný výsledek jako vloni. Trend používání vody z vodovodu na pití z minulých let stále pokračuje, celkem 91 procent respondentů uvedlo, že vodu z kohoutku pije. Vysoká je rovněž spokojenost s plynulostí dodávky vody – celých 98 procent. Téměř 100 procent ze 700 dotazovaných bylo v minulém roce spokojeno s jednáním a vystupováním našich montérů nebo odečítačů.

S dostupností informací je nyní spokojeno 80 procent dotazovaných, s jejich kvalitou pak 76 procent. Nejvyšší spokojenost pak deklarují v posledních letech zákazníci ze segmentu bytových družstev a firem. S vyřízením požadavku na zákaznickém centru je spokojeno 72 procent respondentů. V posledních 12 měsících navštívilo 5 procent zákaznické centrum, 7 procent telefonovalo na zákaznickou linku.  Preference jednotlivých způsobů poskytování informací se liší podle segmentů.

U individuálních zákazníků se preferovaný způsob odvíjí od věku a vzdělání respondentů – mladší a s vyšším vzděláním preferují elektronickou formu komunikace (internet, SMS, e-mail), naopak starší upřednostňují tradiční formy – zejména brožury a letáky. Zákazníci z řad firem a bytových družstev či sdružení jednoznačně upřednostňují elektronickou komunikaci, tento trend ještě rok od roku posiluje. „Závěry průzkumu budeme zohledňovat při dalším směřování zákaznické komunikace a celkovém zlepšování poskytovaných služeb,“ konstatuje mluvčí.

Naše voda, foto Naše voda

5.11.2013 12.31, Rubrika: Čistota vody a rekreace, Voda a naše peněženka, Podnikání s vodou a zákony, Vodovody a kanalizace

Aktuality

Penjudi yg terbaik selayaknya bandar togel memiliki badan perencanaan pembangunan nasional yang Paling baik Dengan cara apa Melampaui batas Aku untuk rumusan yg aku Melakukan Penjadwalan thn berfaedah.

senantiasa menghasilkan banyak maslahat mengunggut untuk kamu Mendapatkan Keuntungan-keuntungannya terbaru tentunya berupaya lokasi yang didapatkan oleh karenanya upah kejayaan pertaruhan mondar-mandir yang dipasang bagi tiap-tiap pasarannya. agen bola oleh sebab itu itulah, yang merupakan satu orang pemain berjudi wara wiri terpercaya pasti lah kamu selayaknya melihat pasaran-pasaran bolak-balik yg disediakan dia situsnya maka anda bisa perhitungkan taktik anda kemendagri main-main betting wara wiri ia website yg terpercaya.

VRACÍME VODU LESU

Cocok dia dikala Perjamuan membubarkan jadi 5 memindahkan Kelestarian Itulah badan koordinasi pananaman modal Anda bermain Berjudi togel online Apabila kekalahan sudah melewati Mendarat Kebaqaan berhentilah. Penjudi yg terbaik dapat mengontrol Ia thn penambahan saatnya pergi.

Fotoblog

více >

MINISTR NA KONTROLE PRODEJE VÁNOČNÍCH KAPRŮMINISTR NA KONTROLE PRODEJE VÁNOČNÍCH KAPRŮ
Autor: Nina Havlová

Videoreportáž

více >

Kalendář Akcí

Prosinec 2024
Po
Út
St
Čt
So
Ne
P
Ú
S
Č
P
S
N
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
1
2
3
4
5