26.4.2017 5.45, Rubrika: Co bychom měli vědět o vodě, Nápoje a voda v potravinách, Čistota vody a rekreace, Statistiky a kauzy
U novinářů je nejpopulárnější značkou piva Pilsner Urquell
V tradiční novinářské anketě NAŠE PIVO 2017, pořádané Českým svazem pivovarů a sladoven, kde novináři vybírají nejpopulárnější pivo, obhájila své loňské prvenství značka Pilsner Urquell. Informovala o tom Hana Novotná z agentury Native PR.
Na druhém místě se umístil Bernard a třetí místo, stejně jako loni, obsadily Svijany. Ankety se zúčastnilo 272 novinářů ze všech druhů médií a napříč všemi regiony ČR. Při vlastním hlasování novináři nominovali 172 značek.
Naše voda, ilustrační foto Naše voda – Nina Havlová
26.4.2017 5.45, Rubrika: Co bychom měli vědět o vodě, Nápoje a voda v potravinách, Čistota vody a rekreace, Statistiky a kauzy