21. 12. 2024

30.10.2012 17.02, Rubrika: Čistota vody a rekreace, Vodovody a kanalizace

Pražané jsou se svými vodárnami spokojeni

Vysokou spokojenost s úrovní služeb ukázal poslední telefonický průzkum spokojenosti, který pro Pražské vodovody a kanalizace, a.s., (PVK) provedla nezávislá výzkumná agentura. Informoval o tom dnes mluvčí PVK Ondřej Pokorný.

Výzkumu, který provedla agentura IBRS – International Business and Research Services s.r.o., se zúčastnilo 700 respondentů z Prahy z řad majitelů rodinných domů, správců bytových domů či bytových družstev, průmyslových zákazníků a firem. „Celkově je se službami, které nabízejí v Praze PVK spokojeno 94 % respondentů, což je nad úrovní dlouhodobého průměru trhu podobných segmentů, který dosahuje 88 %. Nejvyšší celková spokojenost je u firemních zákazníků (96 %), zde je zároveň nárůst spokojenosti proti loňskému roku o 2 %“, konstatoval Pokorný.

Nejvyšší vliv na celkovou spokojenost má podle něj parametr kvality vody a spokojenost s plynulostí dodávky vody. S kvalitou dodávané pitné vody je přitom podle výsledků výzkumu spokojeno 92 % respondentů. Tomu odpovídá i používání vody z kohoutku na pití – celkem 86 % respondentů uvedlo, že vodu z kohoutku pije. Tyto výsledky odpovídají tomu, že na podporu pití vody z vodovodu PVK organizují řadu aktivit. Nejúspěšnější z nich je projekt Čerstvá kohoutková? Stačí říct!, který se snaží o navrácení kohoutkové vody zpět do našich restaurací. Do projektu se za 3 roky zapojilo v Praze přes 400 restaurací. Seznam restaurací mohou zájemci najít na webu www.kohoutkova.cz.

Jen jedno procento respondentů zažilo někdy přerušení dodávky vody. Celkem 97 % respondentů, kteří přišli do kontaktu se zaměstnanci PVK, je s jejich profesionalitou spokojeno. S chováním a vystupováním odečítače vodoměru je spokojeno dokonce celých 99 %. U těchto hodnot agentura IBRS zaznamenala navíc mírný nárůst spokojenosti oproti loňskému roku.

S vyřízením požadavku na zákaznickém centru je spokojeno 97 % respondentů. V posledních 12 měsících navštívilo 5 % zákaznické centrum, 6 % telefonovalo na zákaznickou linku. S ní je spokojeno 90 % respondentů. S množstvím informací je celkově spokojeno 80 % respondentů. Preference jednotlivých způsobůposkytování informací se liší podle segmentů. U individuálních zákazníkůse preferovaný způsob odvíjí od věku a vzdělání respondentů – mladší a s vyšším vzděláním preferují elektronickou formu komunikace (internet, SMS, e-mail), naopak starší upřednostňují tradiční formy – zejména brožury a letáky.

IBRS působí na českém trhu od roku 1994 a svým klientům nabízí plný servis v oblasti marketingového výzkumu, včetně navazujícího poradenství. Prostřednictvím svých zástupců je členem ESOMAR. Od roku 1994 IBRS oslovila marketingovým výzkumem více než 350 tis. respondentů a realizovala více než 800 skupinových diskusí. Mezi klienty IBRS patří nejen významné korporace, ale i menší firmy z různých trhů.

Naše voda

30.10.2012 17.02, Rubrika: Čistota vody a rekreace, Vodovody a kanalizace

Aktuality

Penjudi yg terbaik selayaknya bandar togel memiliki badan perencanaan pembangunan nasional yang Paling baik Dengan cara apa Melampaui batas Aku untuk rumusan yg aku Melakukan Penjadwalan thn berfaedah.

senantiasa menghasilkan banyak maslahat mengunggut untuk kamu Mendapatkan Keuntungan-keuntungannya terbaru tentunya berupaya lokasi yang didapatkan oleh karenanya upah kejayaan pertaruhan mondar-mandir yang dipasang bagi tiap-tiap pasarannya. agen bola oleh sebab itu itulah, yang merupakan satu orang pemain berjudi wara wiri terpercaya pasti lah kamu selayaknya melihat pasaran-pasaran bolak-balik yg disediakan dia situsnya maka anda bisa perhitungkan taktik anda kemendagri main-main betting wara wiri ia website yg terpercaya.

VRACÍME VODU LESU

Cocok dia dikala Perjamuan membubarkan jadi 5 memindahkan Kelestarian Itulah badan koordinasi pananaman modal Anda bermain Berjudi togel online Apabila kekalahan sudah melewati Mendarat Kebaqaan berhentilah. Penjudi yg terbaik dapat mengontrol Ia thn penambahan saatnya pergi.

Fotoblog

více >

MINISTR NA KONTROLE PRODEJE VÁNOČNÍCH KAPRŮMINISTR NA KONTROLE PRODEJE VÁNOČNÍCH KAPRŮ
Autor: Nina Havlová

Videoreportáž

více >

Kalendář Akcí

Prosinec 2024
Po
Út
St
Čt
So
Ne
P
Ú
S
Č
P
S
N
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
1
2
3
4
5