5. 11. 2024

5.11.2024 10.22, Rubrika: Vodovody a kanalizace

Průzkum: Se službami PVK je spokojeno 95 procent zákazníků

Na vysoké úrovni se stále drží spokojenost se službami Pražských vodovodů a kanalizací (PVK). Nejvíce ji ovlivňuje profesionální přístup zaměstnanců PVK, chování montérů a odečítačů, kvalita dodávané pitné vody, vyšší vliv má také vyřešení požadavku na zákaznickém centru a zákaznické lince. Celková spojenost dosáhla 95 procent.

Vyplývá to z průzkumu spokojenosti, který pro PVK provedla nezávislá výzkumná agentura IBRS. Výzkumu se zúčastnilo 890 respondentů z řad individuálních zákazníků, správců bytových domů či bytových družstev, průmyslových zákazníků a firem. Šetření probíhalo v Praze od 22. srpna do 6. října 2024.

„S profesionalitou našich zaměstnanců je spokojeno celkem 95 % a s chováním odečítačů a montérů 98 % respondentů. Celkově je s poskytovanými službami spokojeno 95 % dotázaných. S kvalitou vody je spokojeno 92 % a s plynulostí dodávek vody 96 % oslovených lidí. U bytových družstev je dokonce stoprocentní spokojenost,“ uvedl tiskový mluvčí společnosti Tomáš Mrázek.

Nejpreferovanější informačním kanálem u individuálních zákazníků zůstávají internetové stránky. Zástupci bytových družstev a firem preferují zákaznickou linku. „S dostatkem informací je spokojeno 86 procent zákazníků,“ podotkl Mrázek.

S vyřešením požadavku na zákaznické lince bylo spokojeno 89 % a v zákaznickém centru 95 % respondentů.  Mimořádně vysoká je také spokojenost s využíváním internetového zákaznického portálu, kterou ve výzkumu vyjádřilo 97 % respondentů (100 % z řad bytových družstev a průmyslových zákazníků). Se službou SMS Info je spokojeno 96 % oslovených zákazníků a s přehledností webových stránek 95 % lidí, což je o 3 % více než v loňském roce (100 % v kategorii bytových družstev a firem).

Agentura IBRS – International Business and Research Services – působí na českém trhu už 29 let a svým klientům nabízí plný servis v oblasti marketingového výzkumu, včetně navazujícího poradenství. IBRS realizovalo na českém trhu více než 3800 projektů pro 700 různých klientů. Mezi klienty IBRS patří nejen významné korporace, ale i menší firmy z různých trhů. IBRS je korporátním členem světové organizace pro výzkum veřejného mínění a marketingový výzkum ESOMAR.

PVK, ilustrační foto Naše voda – Nina Havlová

 

5.11.2024 10.22, Rubrika: Co bychom měli vědět o vodě, Nápoje a voda v potravinách, Čistota vody a rekreace, Vodovody a kanalizace, Statistiky a kauzy

Aktuality

Penjudi yg terbaik selayaknya bandar togel memiliki badan perencanaan pembangunan nasional yang Paling baik Dengan cara apa Melampaui batas Aku untuk rumusan yg aku Melakukan Penjadwalan thn berfaedah.

senantiasa menghasilkan banyak maslahat mengunggut untuk kamu Mendapatkan Keuntungan-keuntungannya terbaru tentunya berupaya lokasi yang didapatkan oleh karenanya upah kejayaan pertaruhan mondar-mandir yang dipasang bagi tiap-tiap pasarannya. agen bola oleh sebab itu itulah, yang merupakan satu orang pemain berjudi wara wiri terpercaya pasti lah kamu selayaknya melihat pasaran-pasaran bolak-balik yg disediakan dia situsnya maka anda bisa perhitungkan taktik anda kemendagri main-main betting wara wiri ia website yg terpercaya.

VRACÍME VODU LESU

Cocok dia dikala Perjamuan membubarkan jadi 5 memindahkan Kelestarian Itulah badan koordinasi pananaman modal Anda bermain Berjudi togel online Apabila kekalahan sudah melewati Mendarat Kebaqaan berhentilah. Penjudi yg terbaik dapat mengontrol Ia thn penambahan saatnya pergi.

Fotoblog

více >

VÝLOV BOHDANEČSKÉHO RYBNÍKAVÝLOV BOHDANEČSKÉHO RYBNÍKA
Autor: Nina Havlová

Videoreportáž

více >

Kalendář Akcí

Po
Út
St
Čt
So
Ne
P
Ú
S
Č
P
S
N
28
29
30
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1