21. 12. 2024

Průzkum spokojenosti přinesl dobré výsledky a ukázal nové možnosti

Na čtyři stovky respondentů oslovila středočeská vodohospodářská společnost 1.SčV během září a začátkem října v rámci průzkumu spokojenosti zákazníků. Připomíná to mluvčí společnosti Kristina Blazsczyková.

Průzkum se týkal úrovně služeb, poskytovaných informací nebo kvality dodávané vody. Obyvatelé obcí a měst na Příbramsku, Praze – Západ a Praze – Východ prokázali vysokou spokojenost se službami i kvalitou vody. „Průzkum spokojenosti jsme zadávali již devátým rokem. Jeho cílem bylo zajištění informací týkajících se spokojenosti zákazníků s úrovní našich služeb, s kvalitou dodávané vody a mírou jejího užívání, s poskytovanými informacemi nebo přístupem zaměstnanců. Získané informace využijeme jako podněty pro případné zlepšení,“ uvedla Blazsczyková.

Průzkum společnost realizuje ve spolupráci s nezávislou externí agenturou IBRS – International Business and Research Services s.r.o. Samotný průzkum se uskutečnil v rámci celé skupiny Veolia Voda. Cílovou skupinou byli individuální zákazníci a majitelé rodinných domků, správci bytových domů, bytová družstva a firmy. Celkem 96 procent dotázaných projevilo vysokou celkovou spokojenost s úrovní služeb. Bytová družstva a firmy ji ohodnotily ještě o dvě procenta lépe. Podle průzkumu je také 91 procent zákazníků spokojeno s kvalitou vody a 99 procent pak s plynulostí jejích dodávek.

Na vysoké úrovni je podle klientů chování zaměstnanců. Oproti minulému roku se však mírně snížila spokojenost s poskytováním informací. Dostupnost vyhovuje 81 procentům lidí a kvalita 77 procentům. „Firmy a bytová družstva preferují jako zdroj informací především internet.  U domácností pak záleží na věku a vzdělání. Internet upřednostňují mladší s vyšším vzděláním, naopak starší preferují brožury a letáky,“ doplnila Blaszczyková. Desetiminutový dotazník se týkal také vody z kohoutku. Tu podle průzkumu pije 87 procent zákazníků 1.SčV.  „Závěry průzkumu budeme zohledňovat při dalším směřování zákaznické komunikace a celkovém zlepšování poskytovaných služeb,“ shrnula Blaszczyková.

Naše voda, foto Veolia (klientské centrum)

29.10.2013 16.58, Rubrika: Čistota vody a rekreace, Voda a naše peněženka, Podnikání s vodou a zákony, Vodovody a kanalizace

Aktuality

Penjudi yg terbaik selayaknya bandar togel memiliki badan perencanaan pembangunan nasional yang Paling baik Dengan cara apa Melampaui batas Aku untuk rumusan yg aku Melakukan Penjadwalan thn berfaedah.

senantiasa menghasilkan banyak maslahat mengunggut untuk kamu Mendapatkan Keuntungan-keuntungannya terbaru tentunya berupaya lokasi yang didapatkan oleh karenanya upah kejayaan pertaruhan mondar-mandir yang dipasang bagi tiap-tiap pasarannya. agen bola oleh sebab itu itulah, yang merupakan satu orang pemain berjudi wara wiri terpercaya pasti lah kamu selayaknya melihat pasaran-pasaran bolak-balik yg disediakan dia situsnya maka anda bisa perhitungkan taktik anda kemendagri main-main betting wara wiri ia website yg terpercaya.

VRACÍME VODU LESU

Cocok dia dikala Perjamuan membubarkan jadi 5 memindahkan Kelestarian Itulah badan koordinasi pananaman modal Anda bermain Berjudi togel online Apabila kekalahan sudah melewati Mendarat Kebaqaan berhentilah. Penjudi yg terbaik dapat mengontrol Ia thn penambahan saatnya pergi.

Fotoblog

více >

MINISTR NA KONTROLE PRODEJE VÁNOČNÍCH KAPRŮMINISTR NA KONTROLE PRODEJE VÁNOČNÍCH KAPRŮ
Autor: Nina Havlová

Videoreportáž

více >

Kalendář Akcí

Prosinec 2024
Po
Út
St
Čt
So
Ne
P
Ú
S
Č
P
S
N
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
1
2
3
4
5