4.12.2017 11.45, Rubrika: Co bychom měli vědět o vodě, Nápoje a voda v potravinách, Čistota vody a rekreace, Podnikání s vodou a zákony, Vodovody a kanalizace, Statistiky a kauzy
PVK: Mobilní zákaznická linka láká stále více klientů
Zájem o mobilní zákaznickou linku – 601 274 274 – mezi klienty Pražský vodovodů a kanalizací (PVK) neustále roste. Informoval o tom dnes mluvčí PVK Tomáš Mrázek s tím, že v posledních měsících se přes mobilní linku realizuje téměř čtvrtina všech hovorů.
Jen v měsíci říjnu přijali operátoři 9 569 hovorů, z toho 2 238 mířilo na mobilní číslo. Tradiční bílá linka 840 111 112 samozřejmě i nadále zůstává v provozu. „Mobilní linku jsme přidali v loňském roce a vyšli jsme tím vstříc požadavkům našich zákazníků. Těm, kteří mají neomezený tarif u mobilních operátorů anebo u pevné linky, umožňuje volat v rámci svého tarifu bez dalších nákladů,“ uvedl Mrázek.
Zákaznická linka PVK je specializované pracoviště, které slouží k hromadnému zpracování telefonních hovorů. Zákazníci zde obdrží informace o dodávkách pitné vody, odkanalizování, fakturaci, smlouvách, kvalitě vody, poruchách na vodovodní či kanalizační síti nebo plánovaných výlukách. „Na základě požadavků klientů upravíme výši zálohy, vyřešíme reklamace, poradíme, jaké doklady jsou třeba k sepsání smlouvy, poradíme, jak postupovat při zřizování přípojky, co dělat, když vodoměr neukazuje správně,“ doplnil Mrázek.
Operátoři jsou na zákaznické lince k dispozici 24 hodin denně 7 dnů v týdnu.
Počet celkových hovorů na linky 840 111 112 a 601 274 274
leden 11 549
únor 7 655
březen 7 590
duben 7 406
květen 7 468
červen 8 101
července 9 890
srpen 8 749
září 6705
říjen 9 569
Naše voda, ilustrační foto (zákaznické centrum) PVK
4.12.2017 11.45, Rubrika: Co bychom měli vědět o vodě, Nápoje a voda v potravinách, Čistota vody a rekreace, Podnikání s vodou a zákony, Vodovody a kanalizace, Statistiky a kauzy