2.9.2013 9.05, Rubrika: Čistota vody a rekreace, Voda a naše peněženka, Podnikání s vodou a zákony, Vodovody a kanalizace
Také MOVO provádí průzkum spokojenosti svých zákazníků
Stejně jako společnost Pražské vodovody a kanalizace (PVK) zjišťuje ode dneška do 15. října telefonicky spokojenost svých zákazníků společnost MORAVSKÁ VODÁRENSKÁ. Uvedla to dnes mluvčí společnosti Markéta Bártová.
Telefonický průzkum spokojenosti zákazníků všech vodárenských společností skupiny Veolia Voda provádí nezávislá společnost IBRS – International Business and Research Services s.r.o. Celkem bude dotazováno 3 700 zákazníků. Průzkum se týká spokojenosti zákazníků se službami vodáren, zákaznickým centrem ale i kvalitou dodávané vody.
Na Olomoucku, Zlínsku a Prostějovsku bude osloveno asi 700 zákazníků, z toho 600 domácností, 50 firem a 50 správců bytových domů nebo zástupců bytových družstev.“ Názory našich zákazníků jsou pro nás velmi důležitou zpětnou vazbou. Vítáme každou možnost dozvědět se, s čím jsou naši zákazníci spokojeni, a kde máme podle nich rezervy. Telefonický průzkum probíhá již devátým rokem a jeho výsledky budou k dispozici v listopadu,“ podotýká Bártová.
Průzkum probíhá tak, že operátorka zavolá zákazníkovi a ten, pokud má o rozhovor zájem, odpovídá asi 10 minut na její otázky. Ty se týkají samozřejmě pitné vody a zvyků zákazníka: například zda je spokojen s kvalitou dodávané vody nebo se způsobem plateb za vodu. Padnou také otázky: zda zákazník ví, kdo je jeho provozovatelem v regionu, nebo zda je spokojen se službami vodáren, či s množstvím a dostupností informací o vodě.
Naše voda
2.9.2013 9.05, Rubrika: Čistota vody a rekreace, Voda a naše peněženka, Podnikání s vodou a zákony, Vodovody a kanalizace