22. 12. 2024

Zákaznické centrum 1. SčV v Příbrami se stěhuje do nových prostor

Společnost 1. SčV, a.s. se rozhodla přestěhovat své zákaznické centrum v Příbrami do nových prostor, které vznikly přímo v areálu provozního střediska Novohospodská 93 v Příbrami IX. Informovala o tom mluvčí 1.SčV Kristina Blaszczyková.

„Cílem je zajistit zákazníkům pohodlné vyřešení veškerých služeb souvisejících s vodou. Naši zákazníci tak při jedné návštěvě vyřeší jak smluvní, tak provozně technické záležitosti a to bez komplikovaného přejíždění. Nové prostory disponují parkovištěm a jsou snadno dostupné MHD“ uvedla Zuzana Kolingerová, manažerka zákaznických služeb společnosti 1. SčV, a.s., která je provozovatelem vodohospodářského majetku v Příbrami.

Stávající zákaznické centrum na náměstí T.G.M. bude naposledy otevřeno v pátek 8. září 2017. V následujícím týdnu bude z důvodu stěhování zákaznické centrum uzavřeno. První zákazníci mohou využít služeb v nových prostorách, v ulici Novohospodská 93 v Příbrami IX  již v pondělí 18. září 2017.„Věříme, že tento krok povede k dalšímu zefektivnění poskytovaných služeb a že zákazníci budou s kvalitou našeho zákaznického servisu v nových prostorách i nadále spokojeni“ doplnila Kolingerová.

Úřední hodiny zůstanou zachovány stejné jako v původním zákaznickém centru:

Pracovní doba:

PO a ST  8.00 – 17.00 hod.

ÚT a ČT po předchozí rezervaci

PÁ 8.00 – 12.00 hod.

Zákaznická  linka: 840 111 322, 601 275 275, www.1scv.cz

Společnost 1.SčV, a.s., je provozovatelem vodovodů a kanalizací v majetku obcí a měst na Příbramsku, Praze-západ a Praze-východ. Společnost zásobuje pitnou vodou přes 107 tisíc obyvatel a spravuje 883 kilometrů vodovodní sítě a 633 kilometrů kanalizačních stok. K lepší a dostupnější informovanosti zákazníků slouží zákaznické centrum v Příbrami a kontaktní místa v Sedlčanech, Mníšku pod Brdy, Říčanech, Českém Brodě, Jesenici a Čelákovicích a nepřetržitá zákaznická linka 840 111 322 nebo 601 275 275.

Zdroj: 1.SčV,a.s., ilustrační foto archiv Naše voda

31.8.2017 15.54, Rubrika: Co bychom měli vědět o vodě, Nápoje a voda v potravinách, Čistota vody a rekreace, Vodovody a kanalizace

Aktuality

Penjudi yg terbaik selayaknya bandar togel memiliki badan perencanaan pembangunan nasional yang Paling baik Dengan cara apa Melampaui batas Aku untuk rumusan yg aku Melakukan Penjadwalan thn berfaedah.

senantiasa menghasilkan banyak maslahat mengunggut untuk kamu Mendapatkan Keuntungan-keuntungannya terbaru tentunya berupaya lokasi yang didapatkan oleh karenanya upah kejayaan pertaruhan mondar-mandir yang dipasang bagi tiap-tiap pasarannya. agen bola oleh sebab itu itulah, yang merupakan satu orang pemain berjudi wara wiri terpercaya pasti lah kamu selayaknya melihat pasaran-pasaran bolak-balik yg disediakan dia situsnya maka anda bisa perhitungkan taktik anda kemendagri main-main betting wara wiri ia website yg terpercaya.

VRACÍME VODU LESU

Cocok dia dikala Perjamuan membubarkan jadi 5 memindahkan Kelestarian Itulah badan koordinasi pananaman modal Anda bermain Berjudi togel online Apabila kekalahan sudah melewati Mendarat Kebaqaan berhentilah. Penjudi yg terbaik dapat mengontrol Ia thn penambahan saatnya pergi.

Fotoblog

více >

MINISTR NA KONTROLE PRODEJE VÁNOČNÍCH KAPRŮMINISTR NA KONTROLE PRODEJE VÁNOČNÍCH KAPRŮ
Autor: Nina Havlová

Videoreportáž

více >

Kalendář Akcí

Prosinec 2024
Po
Út
St
Čt
So
Ne
P
Ú
S
Č
P
S
N
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
1
2
3
4
5